Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Le journal de l'info
Le journal de l'info
Newsletter
8 abonnés
Derniers commentaires
Visiteurs
Depuis la création 330 344
25 mai 2008

Eurovision bosnie 2008

eurovision bosnie 2008 (sf1) - Laka

Chanson qui a participé à la demi-finale du 20 mai et qui participera à la finale du 24 mai 
Laka - Pokusaj - Chanson representant la Bosnie Herzegovine à l'Eurovision 2008         
GROUPE EUROVISION 2008:         
http://www.dailymotion.com/group/eurovision2008      
(Ne silazi sa čardaka)    
(Rek'o mi je pjevač Laka)    
(Ne klepeći nanulama)    
(Nemoj da se praviš dama)    

(Ne silazi sa čardaka)    
(Rek'o mi je lično Laka)    
(Ne silazi sa čardaka)    
(Dok ti ljubav nije jaka)    

Na moju omiljenu foru    
Prevarim faunu i floru    
Da život nije postao u moru    
Nego od ljubavi    
Ljubavi, ljubavi    
Od ljubavi    

Kolike protračismo dane    
Ležeći, jedući banane    
Pa spadosmo na niske grane    
Bez ljubavi    
Ljubavi, ljubavi    
Bez ljubavi    

Pokušaću da te poljubim a ti se pravi luda    
Pokušaću da te poljubim a ti se pravi luda    
Pokušaću da te probudim a ti se pravi budna    

(Ne silazi sa čardaka)    
(Rek'o mi je pjevač Laka)    
(Ne klepeći nanulama)    
(Nemoj da se praviš dama)    

(Ne silazi sa čardaka)    
(Rek'o mi je lično Laka)    
(Ne silazi sa čardaka)    
(Dok ti ljubav nije jaka)    

Pokušaću da te poljubim a ti se pravi luda    
Pokušaću da te poljubim a ti se pravi luda    
Pokušaću da te probudim a ti se pravi budna    

Pokušaću da te poljubim a ti se pravi luda    
(Ne silazi sa čardaka)    
(Rek'o mi je pjevač Laka)    
Pokušaću da te poljubim a ti se pravi luda    
(Ne klepeći nanulama)    
(Nemoj da se praviš dama)    
Pokušaću da te probudim a ti se pravi budna    


 

Publicité
Commentaires
Publicité
Archives
Publicité